Generalforsamling 28. oktober 2018

dato

Nyheden er fra Solrød Gymnastikforening

SGF holder i år generalforsamling søndag den 28. oktober 2018 kl. 13:30. Vi holder generalforsamlingen i Solrød Aktivitets- og Frivilligcenter i Solrød Center (overfor Netto), Solrød Center 85.

Dagsordenen bliver ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere.
  2. Bestyrelsens beretning.
  3. Aflæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse.
  4. Indkomne forslag.
  5. Fremlæggelse af budget for indeværende år til orientering.
  6. Valg af bestyrelse og suppleanter.
    1.         Formanden og 3-5 bestyrelsesmedlemmer vælges i lige år.
    2.         Næstformand, kasserer og 3-5 bestyrelsesmedlemmer vælges i ulige år.
  7. Valg af en revisor i ulige år.
  8. Valg af en revisorsuppleant i lige år.
  9. Eventuelt.

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen (under punkt 4) til vedtagelse, skal være formanden skriftligt i hænde senest 14 dage (dvs. den 14.oktober 2018 kl. 13:30) inden generalforsamlingen. Indsendelse kan ske på mail formand@solrodgf.dk. Detaljeret dagsorden, inkl. disse eventuelt indsendte forslag offentliggøres på hjemmesiden kort tid derefter.

Generalforsamlingen er åben for alle. Stemmeret har alle medlemmer, der ikke er i kontingentrestance på tidspunktet for generalforsamlingens afholdelse, og som er fyldt 15 år - for medlemmer under 15 år har én forældre/-værge pr. familie.  Stemmeret kan kun afgives ved personligt fremmøde, ingen kan afgive mere end en stemme pr. afstemning.

Medlemmer af SGF er idrætsudøvere (der ikke er i kontingentrestance), instruktører, hjælpeinstruktører, minihjælpere, voksenhjælpere, medlemmer af aktivitetsudvalg, ressourcepersoner samt æresmedlemmer.

Efter generalforsamlingen er der (gratis) spisning for tilmeldte medlemmer – tilmelding til spisningen sker via holdsport (du skal være logget ind med din SGF-profil): https://www.holdsport.dk/club/activities/7049868

Kilde: Solrød Gymnastikforening