BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at give en god borgerbetjening, og har du lyst til at arbejde med forskellige administrative opgaver og IT-systemer på børneområdet? Så har vi et spændende barselsvikariat til dig.
Dine opgaver som vores barselsvikar
Som administrativ medarbejder i Center for Skoler og Dagtilbud bliver du del af pladsanvisningen og den generelle borgerbetjening. Du får som primær opgave at vejlede og betjene forældre og borgere i spørgsmål om pladser i vores dagtilbud samt løbende fordele dagtilbudspladserne i kommunen. Du skal derfor være serviceorienteret og trives med at arbejde med borgerkontakt.
Center for Skoler og Dagtilbud samarbejder med og giver vejledning til dagtilbud og skoler. Du får derfor en opgave i at vejlede og understøtte dagtilbuddene, fx i forhold til brugen af KMD institution og andre IT-systemer. Du skal derfor have flair for IT og hurtigt kunne tillære dig ny viden omkring brugen af IT.
Du vil samtidig løbende få en række mindre administrative opgaver, såsom at tømme den digitale postkasse, forberede møder, booke lokaler, opdatere vores hjemmeside og betale regninger mm.
Om Sekretariat for Center for Skoler og Dagtilbud Som administrativ medarbejder i sekretariatet for Center for Skoler og Dagtilbud bliver du en del af et sekretariat på otte personer, som arbejder med drifts- og udviklingsopgaver på dagtilbud, skole og ungeområdet.
Sekretariatet består af et konsulentteam og et administrativt team. Du vil blive en del af det administrative team, som arbejder med både administration og økonomi. Samtidig vil du også komme til at arbejde tæt sammen med konsulentteamet og løse opgaver på tværs med både ledere og medarbejdere på dagtilbudsområdet samt andre medarbejdere i organisationen.
Du vil blive en del af et fagligt ambitiøst sekretariat, hvor der er god mulighed for faglig og personlig udvikling, og hvor du kan få lov til at arbejde med mange forskellige opgaver. Du får også en arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden og sætter pris på et godt, uformelt arbejdsmiljø, hvor vi værdsætter hinandens forskelligheder.
Dine kvalifikationer
Du kan både være nyuddannet eller have erfaring. Vigtigst er, at du har lyst til at arbejde med administrative opgaver på børneområdet.
Det vil være en fordel, hvis du:
- Har erfaring med opgaver i en pladsanvisning i en kommune.
- Har flair for IT, som gør, at du hurtigt sætter dig ind i de IT-systemer, som bruges i Solrød Kommune på dagtilbudsområdet, herunder KMD-institution.
- Er god til borgerkontakt, både den telefoniske kontakt og på skrift.
- Kan lide at skulle håndtere en række forskellige administrative opgaver i en omskiftelig hverdag, som kræver et godt overblik og samtidig sans for præcision, når opgaven kræver det.
- Er imødekommende og kan samarbejde på en respektfuld måde med mange forskellige fagpersoner og skaber løsninger gennem dit samarbejde.
- Kender dig selv - dine styrker og svagheder.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er et barselsvikariat på 32 timer med mulighed for flere timer, med ansættelse fra den 1. marts 2024 og frem til den 28. februar 2025.
Da borgerbetjening er en stor del af stillingen forventes det, at du er på arbejde i telefontiden, som er mandag og tirsdag fra kl. 8.00-14.00, onsdag kl. 10.00-14.00 og torsdag fra kl. 13.00-17.00.
I Solrød Kommune prioriterer vi fleksibilitet til medarbejderne. Vi har Fleksibel Fredag i administrationen, hvilket betyder, at du som medarbejder fra uge til uge selv kan vælge, om du om fredagen vil arbejde hjemme, holde fleksfri eller arbejde på arbejdspladsen. Derudover vil du have mulighed for at arbejde hjemmefra andre dage, når opgaver og samarbejdsrelationerne giver mulighed for det.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Du bedes sende din ansøgning senest søndag den 7. januar 2024.
Ansættelsessamtaler
Vi afholder første samtale den 17. januar 2024 og anden samtale den 22. januar 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Berat Balikci i pladsanvisningen på tlf.: 56182078 eller faglig koordinator Majken Mønster på tlf.: 56182072.
I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Solrød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SOLRØD KOMMUNE RÅDHUSET, Solrød Center, 2680 Solrød Strand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963159