BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sundheds- og tandplejen glæder sig til at tage imod en ny kollega! Til en nyoprettet stilling søger vi en administrativ medarbejder. Du kan være uddannet klinikassistent eller tandplejer, men det er ingen forudsætning. Det vigtigste for os er, at du har stærke administrative kompetencer og gerne kendskab til tandområdet.
Lidt om osI Solrød Kommune er vi sammen om at gøre en forskel for borgerne.
Sundheds- og tandplejen består af 9 sundhedsplejersker, en tandplejer og en administrativ medarbejder samt en leder.
Du vil være tilknyttet tandplejen og indgå i den daglige drift i samarbejde med tandplejer, den administrative medarbejder samt leder.
Herudover omfatter Center for Børn og Familier (CBF) fire afdelinger: Et sekretariat, Familieafdelingen, PPR og Familiehuset. Hele CBF omfatter ca. 100 medarbejdere, fem ledere og en centerchef.
I CBF lægger vi stor vægt på medarbejdernes indflydelse. Du har derfor gode muligheder for at være med til at forme fremtiden med udvikling af nye initiativer og nytænkning. Vi lægger vægt på, at du både er selvtilrettelæggende, kan indgå i samarbejder og er nytænkende særligt i forhold til at bidrage til en effektiv opgaveløsning. Det er vigtigt for os at møde borgerne og samarbejdspartner med respekt og på en anerkendende måde.
Solrød Kommunes tandpleje er organiseret som en praksis kommune, hvilket betyder, at børn og unge under 21 år tilses af privat praktiserende tandlæger efter eget valg. Kommunens tandpleje omfatter derfor primært administrative opgaver vedrørende betaling af regninger, kontakt til tandklinikker, håndtering af forhåndsgodkendelser og andre sekretariatsopgaver. Tandplejen har tilknyttet eksterne tandlægekonsulenter, som der tillige vil være dialog med.
Vi anvender flere journalsystemer, herunder TK2, KMD samt SBSYS.
Lidt om opgaverne
Dine opgaver vil blandt andet bestå af:
- at foretage controlling af regninger og opfølgning på bevilgede ydelser
- at bistå med at udvikle og sikre systematik i arbejdsgange samt procedure/skabeloner i tandplejen
- at udarbejde dataoversigter samt arbejde videre med udvikling af data
- at varetage telefonbetjening med vejledning og rådgivning af borgere
- at betjene tandlægerne omkring sagsbehandling
- at modtage og registrer data
- at administrere tilflyttere og fraflyttere
- at selvstændigt varetage sagsbehandling
- at være behjælpelig med diverse ad hoc opgaver
Lidt om dig
Vi søger dig, der:
- har uddannelse inden for administration (eventuelt tandpleje) med stærke administrative kompetencer og flair for at arbejde med tal
- har gode IT-kundskaber. Erfaring med Word og Excel
- har lyst til at indgå i et velfungerende team med en god og positiv omgangstone
- kan arbejde struktureret, initiativrigt, nysgerrigt og med et godt overblik
- er god til at skrive
- kan telefonbetjene borgere, tandlæger og andre samarbejdspartnere
- har kendskab til, eller interesse for børne- og ungeområdet
- er engageret og initiativrig med et positivt livssyn
- evner at fremme samarbejdet i egen faggruppe og tværfagligt
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er med 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse i Solrød Kommune.
Ansøgning og tiltrædelse
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag. Ansøgningen skal være bilagt CV og dokumentation for relevant uddannelse.
Ansøgningsfristen er mandag den 18. november 2024.
Forventet tiltrædelse: senest 1. januar 2025.
Yderligere oplysninger:
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af Sundheds- og Tandplejen Marthinne Düring på telefon 5618 2863 eller via mail mdu@solrod.dk eller tandplejer Lone Baunsgaard på telefon 5618 2885 eller via mail lbau@solrod.dk.
Der forventes at blive afholdt samtaler mandag den 25. november 2024. Til samtalen vil du blive præsenteret for en mindre case.
I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e39ac38d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Solrød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Solrød Kommune, Højagervænget, 2680 Solrød Strand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139325