Administrativ medarbejder som er god til borgerkontakt og har flair for teknologi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at give en god borgerbetjening, og har du lyst til at arbejde med forskellige administrative opgaver og IT-systemer på børneområdet? Så har vi et spændende barselsvikariat til dig.

Hvad er dine opgaver
Som adm. medarbejder i Læring og Udvikling bliver du del af pladsanvisningen og den generelle borgerbetjening. Du får som opgave at vejlede og betjene forældre og borgere i spørgsmål om pladser i vores dagtilbud samt andre spørgsmål på børneområdet. Du skal derfor trives med borgerkontakt og være god til at møde borgeren.

Du vil også få en række opgaver indenfor arbejdet med IT-systemer, herunder den digitale pladsanvisning og brugen af Aula. Du skal derfor have flair for IT og hurtigt kunne tillære dig ny viden omkring brugen af IT.

Læring og Udvikling samarbejder og giver vejledning til dagtilbud og skoler. Du får derfor en opgave i at vejlede og understøtte dagtilbuddene, fx i forhold til brugen af Aula og andre IT-systemer.

Du vil samtidig også få en række mindre administrative opgaver løbende, fx tømme den digitale postkasse, forberede møder, booke lokaler og forplejning, opdatere hjemmeside, betale regninger mm.

Om Sekretariat for Læring og Udvikling
Som administrativ medarbejder i sekretariatet Læring og Udvikling bliver du en del af et sekretariat, som arbejder med drifts- og udviklingsopgaver på dagtilbud, skole og ungeområdet. Du bliver del af administrativ team, som arbejder med administrative og økonomiske opgaver. Samtidig vil du komme til at arbejde tæt sammen med det øvrige sekretariat og løse opgaver sammen med både ledere og medarbejdere på dagtilbudsområdet og andre medarbejdere, fx i økonomiafdelingen.

Du får en faglig ambitiøs arbejdsplads, hvor der er god mulighed for faglig og personlig udvikling, hvor du kan få lov til at arbejde med mange forskellige opgaver, afhængigt af dine kompetencer og interesse. Du får også en arbejdsplads, hvor vi sætter pris på et godt, uformelt arbejdsmiljø, og hvor vi værdsætter hinandens forskellighed.

Dine kvalifikationer
Du kan både være nyuddannet eller have erfaring og lyst til at arbejde med administrative opgaver på børneområdet.

Det vil være en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med opgaver i en pladsanvisning i en kommune
  • Har flair for IT, som gør, at du hurtigt sætter dig ind i de IT-systemer, som bruges i Solrød Kommune på dagtilbudsområdet, herunder KMD-institution
  • Er god til borgerkontakt, både den telefoniske kontakt og på skrift
  • Kan lide at skulle håndtere en række forskellige administrative opgaver i en omskiftelig hverdag
  • Trives i en omskiftelig hverdag, som kræver et godt overblik og samtidig sans for præcision, når opgaven kræver det
  • Er imødekommende og kan samarbejde på en respektfuld måde med mange forskellige fagpersoner og skaber løsninger gennem dit samarbejde
  • Kender dig selv - dine styrker og svagheder

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er et barselsvikariat på 32 timer om ugen, med ansættelse fra den 1. december 2023 og frem til den 31. december 2024.

Da borgerbetjening er en stor del af stillingen forventes det, at du er på arbejde i telefontiden, som mandag og tirsdag er fra kl. 8.00-14.00, og du at samtidig er på arbejde frem til kl. 17.00 om torsdagen.

I Solrød Kommune prioriterer vi fleksibilitet til medarbejderne i forhold til arbejdstilrettelæggelsen. Vi arbejder ud fra en udvidet flekstidsordning med Fleksibel fredag, som indebærer, at Rådhuset er lukket for borgeradgang om fredagen. Som medarbejder kan du derfor frit vælge at holde fleksfri, arbejde hjemme eller er på kontoret om fredagen. Du vil dog skulle stå til rådighed ved særlige situationer hver fjerde fredag.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Hvis du ønsker at søge stillingen, skal vi have din ansøgning senest den 11. oktober 2023. Du søger stillingen via vores hjemmeside www.solrod.dk.

Ansættelsessamtaler
Vi afholder første ansættelsessamtaler den 23. oktober og anden samtale den 25. oktober 2023.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Lone Jessen Skovsbøll på tlf. 23248562 eller faglig koordinator Majken Herhold Mønster tlf.: 56182065.

I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Solrød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SOLRØD KOMMUNE RÅDHUSET, Solrød Center, 2680 Solrød Strand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914651

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet