BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Solrød Kommune søger en it-supporter til at indgå i vores servicedesk, der består af et team på 3 medarbejdere.
Har du en it-faglig baggrund el. lignende og erfaring med at sidde i en servicedesk, hvor du ud over almindelige servicedesk-henvendelser også vil bidrage med teknisk vidensdeling, sparring og løsninger på de problematikker, der kan opstå i hverdagen, og samtidig gerne vil påtage dig ansvarsområder som f.eks. print, diverse fagsystemer, vedligehold og indkøb af it-udstyr, så er du måske vores nye kollega i Team IT.
Om stillingen
Solrød Kommune søger en it-supporter, som i tæt samarbejde med to kolleger skal betjene vores servicedesk med løsning af opgaver, som dels kommer ind via vores sags-styringssystem Topdesk og dels via telefoniske og fysiske henvendelser fra vores ca. 1.200 brugere.
Ud over at du i starten primært vil få til opgave at bemande servicedesk-telefonen og løse opgaver, der kommer ind via opgave systemet Topdesk, vil du hen ad vejen få selvstændige ansvarsområder og projekter.
Stillingen er på 37 timer ugentlig beliggende i Solrød Kommune.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- 1. line support via Topdesk, telefon og personlige henvendelser fra kommunens it-brugere.
- Support på vores Microsoft-baserede it-platform, administration af hardware/software, deployment af computere/software via softwarecentral, support på Android- og IOS-enheder.
- Administration og vedligeholdelse i AD
- Styring af lager, bestilling af it-udstyr mv.
- Kontakt til eksterne konsulenter - herunder sikre oprettelser, aftaler, kontrol af rettigheder mm.
Det er en fordel, hvis du:
- Har erfaring fra servicedesk i kommunalt eller regionalt regi.
- Har teknisk snilde, er god til at lytte og hjælpe brugere på alle niveauer.
- Er ambitiøs og proaktiv af natur og tager selv ansvar for at løse opgaverne - og følger dem til dørs.
- Er god til at arbejde systematisk og struktureret og vant til at dokumentere dit arbejde.
- Har erfaring med SBSYS og Topdesk.
Om os
Du vil blive en del af Solrød Kommunes Team IT, der samlet består af 11 kolleger, der arbejder med mange forskellige typer opgaver inden for support, drift og digitalisering. Solrød Kommunes tekniske platform er baseret på et Windows-miljø. Vi kører fulde klienter med Win10, Office2016. Som telefonisystem benytter vi Skype for business.
Hverdagen er præget af afvekslende udfordringer, hvor ikke to dage er ens, og hvor vi tilstræber at yde den bedst mulige service over for vores kolleger i organisationen.
Vi sætter samarbejde, faglig udvikling, et godt arbejdsklima, godt humør og en uformel tone højt.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til IT-chef Lars Kongsmark på telefon 5618 2283.
Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning sammen med CV så den er os i hænde senest den 8. december 2023.
Løn & ansættelsesvilkår
Jf. gældende overenskomst.
I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Solrød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SOLRØD KOMMUNE RÅDHUSET, Solrød Center, 2680 Solrød Strand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949422