Personlig Assistent søges til Godesko (25 timer)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af en varieret arbejdsdag med opgaver som kundeservice, let bogholderi samt håndtering af kommunikation og varebestillinger og mange andre alsidige opgaver.

Hos Godesko har vi i snart 20 år vejledt familier i at finde det rette fodtøj til børn med behov for ekstra støtte til fødderne. Vi får delvist produceret egne sko i udlandet – og vi samarbejder med fagpersoner som fysio- og ergoterapeuter, læger, ortopæder. Vores store erfaring på området samt faglige viden og høje serviceniveau er baggrunden for, at vi har mange langvarige kunderelationer over hele landet – men også betjener et antal kunder uden for landets grænser.

Vi har til huse i Solrød, hvor vi deler lokaler med Lamper.dk med samme ejere. Til indehaveren søges en struktureret Personlig Assistent med god energi og erfaring fra tilsvarende opgaver med opstart snarest mulig.


Om jobbet

Som vores nye personlige assistent vil du dykke ned i et hav af opgaver som lettere regnskab, ordreklargøring, dansk/engelsk kommunikation med både leverandører og kunder på email/telefon/chat, kundeservice, varebestillinger, foto af produkter, opdatering af sociale medier samt assistance ifm nyhedsbreve - men også en række andre administrative og praktiske opgaver, der får hverdagen til at fungere optimalt.

Du vil blive en central del af teamet, hvor dit bidrag direkte påvirker vores daglige succes og vækst. Forvent en hverdag fyldt med variation samt en flok af engagerede kollegaer.


Din profil

  • Du er en struktureret multitasker, der med køligt overblik håndterer flere opgaver 
  • Du har et positivt livssyn, en smittende energi og godt humør
  • Du har drive og ’kan gribe de bolde, der kastes’
  • Du forstår at sætte dig ind i kundens behov, og god kundeservice falder dig naturligt
  • Du arbejder effektivt og struktureret med god ordenssans og blik for detaljen
  • Din danske retstavning er upåklagelig
  • Du formulerer dig godt på skrift – og er god til engelsk i både skrift og tale
  • Du har erfaring med tilsvarende opgaver

 

Vi tilbyder
En spændende arbejdsplads hvor kundeservice og høj faglighed er nøgleord samt et ungdommeligt team af gode kollegaer, der har smil på læben – og en engageret tilgang til arbejdsdagen.

  • Stillingen er timelønnet – 25 timer om ugen (mandag-fredag kl. 9/10-14/15)
  • Tiltrædelse snarest muligt

At finde kandidater med de rette kompetencer er vigtigt for os – men din menneskelige profil er også af stor betydning, så vi alle kan gå glade på arbejde hver dag! Kan du se dig selv i ovenstående stilling – og passer dine kompetencer og personlighed med profilen, vi søger – ser jeg frem til at modtage din ansøgning.

Vi holder løbende samtaler, og ansætter når vi har fundet den rette.

Læs mere om os på www.godesko.dk
- og send din ansøgning samt CV til: Indehaver, Malene Lund på malene@godesko.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Solrød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Malle & Co, Solrød Byvej, 2680 Solrød Strand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet